a happy part of my life.

Gårdagen var bara för mysig, som väntat. Trodde faktiskt inte att vårat förhållande skulle hålla såhär pass länge.
Det har ju faktiskt varit lite sissodär i bland med det är ju förbi nu. Ett nytt år började i dag. Lyckligt.

Idag skulle skoldagen egentligen börjat runt halv ett men jag lyckades få med min vän Josse till skolan redan klockan halv nio för att fixa nagelförlägning.
Mina naglar är en total disaster. Tunna som pappersark och i en gul ton av missfärgning efter alla starka lack.
Känner mig därför så sjukt mycket finare med aningen längre och definitivt starkare naglar.
Imorrn blir det till att betala tillbaka så att hon också kan bli lika fin.
Femton minuter kvar till Desperata hemmafruar nu, så ska fixa ihop en kopp vaniljte och tre vita kivisar. Yummie!
Hörs Hej.

                                    

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0