Den 15 december.

Måndag igen då, åhhh jag hatar måndagar. Ingen praktik den här veckan så dagen började med att åka in till skolan och få uppgifter och arbeten att jobba med. Första uppgiften blir morgondagens då jag och en till ska visa en dagsmakeup och en festmakeup för frisör ettorna och resten utav veckan kommer att bestå av plugg om 60-talets mode, sen på fredag börjar ju lovet också, sweeet! Just därför tar jag mig till Kalle ikväll och börjar planera inför julfirandet med han och hans family i fjällen. Herregud, jag ska lämna min familj för första gången på julafton, hur ska dom klara sig.
Det kommer nog bli riktigt mysigt och massor med skidåkning, förhoppningsvis och tomten skulle komma också. Småtti!

                    

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0