Lucia

Minnen minnen. Tror jag varit med i ett eller annat luciatåg 90% av min livstid och fått skrattanfall i stort sätt alla gångerna.
Gångerna med skolan då man varit och lussat på ålderdomshem är värst. Gamla människor som kan se lite lustiga ut och bete sig lite extra annorlunda är egentligen inte roligt överhuvudtaget men när man väl står där i den extremt spända stämningen är det så jävla kul. Helt omöjligt att hålla sig för skratt och ännu svårare att sluta.
Var nyss och kollade på ett luciatåg med Moden och upptäckte att det var två små flickor som stod och total vibrerade av garv, kunde verkligen se mig själv i dom. Det må jag säga, komiskt.

                          

| hoppas det gick bra för dig i upssala idag också Fielino |


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack carolino det gick jättebra :) Lite stressigt bara men annars gick det kanon!

2008-12-15 @ 21:56:16

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0