Make Up Store - Praktik.

Så var det två veckors praktik igen då, börjar klockan 11.00 från och med imorgon.
Aningen nervös som vanligt. Vet inte varför. Var ju där förra gången och det gick ju helbra med najsiga gåvor till veckans slut.
Målet är väll att i alla fall försöka vara så självständig som möjligt och bara vara till absolut bästa hjälp. Vilket inte alltid är så lätt så butiken är liten som en skokartong och det redan är kliniskt rent i hyllorna. Vad gör man då? Jo man frågar om det finns något man kan hjälpa till med. När man då fått sin uppgift och utför den och sen redan efter ca 15 minuter är klar, vad gör man då? Frågar igen? Dryg!
Hur kan det här vara  mitt största bekymmer. Det räcker väll med att vara trevlig. Trevlig det skall man vara. Då löser sig allt.

                    

Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Petra saldino

Orka att du skriver så vuxet du är för fan bara 18 år.

2008-12-07 @ 22:22:07
Postat av: Linn

lycka till din lilla sötnos.

2008-12-08 @ 11:50:36
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: Carro

Petra : Asså va? Vuxet, Shit. Jag tar det som en komplimang.

Fressten, 18 år. Hmm är man inte vuxen då? Tönt.

2008-12-08 @ 20:55:46
URL: http://pallopin.blogg.se/
Postat av: Carro

Linn : Tack min jävla småttare <3

2008-12-08 @ 20:56:17
URL: http://pallopin.blogg.se/
Postat av: viick

I know de e såå pinsamt och bara stå där som ett fåån,

men jag ska inte klaga för de har faktist hittills gått braa ändå:) får hoppas att de hänger kvar!



9 dagar kvar....



pusssili, vi får ta en lunch tsm.

vi hörs cjuticarro:D

2008-12-08 @ 21:54:10
Postat av: Carro

Viick : Jodå det har hitils gått bra för min del med. Vi borde verkligen ses över en lunch snart :) Puss min vän

2008-12-09 @ 20:24:51
Postat av: Petra Saldino

Ja du låter som en bitter kärring. Inge ungdoms liv i dig direkt..

2008-12-09 @ 21:25:49
Postat av: Carro

Petra : Bitter kärring hit eller dit. Låt mig då vara det. Du verkar ju inte ens ha ett jävla liv som du sitter och slänger ut onödiga komentarer. Ingen ha sagt att du ens behöver läsa min blogg.

Ha det bra och hoppas att jag aldrig mer behöver se en komentar från dig.

2008-12-10 @ 21:32:37
URL: http://pallopin.blogg.se/
Postat av: Petra Saldino

Jaa jag låter dig vara ! det ditt liv så.. vad är du för människa bara för man säger vad man tycker lite så har man ingen liv hahah du får mig att skratta lilla du.Neej men orka leka någon man inte är, nej det har du inte och du är ingen som ska bestämma om jag ska läsa eller inte , skyll dig själv som skriver om ditt liv aja jag är i alla fall ingen vante efter en kille . Ha det braoo!

2008-12-10 @ 22:28:11
Postat av: Carro

Peace out !

2008-12-12 @ 23:32:24
Postat av: Petra S

småitti!

2008-12-14 @ 11:34:13

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0