Nyår ??

Nej, nu har jag sån här panikångest igen. Det är just typist.
Ska jag dra med flikkorna upp till Sälen imorrn eller ska jag hålla mitt nyårslöfte. Hmm, the big frågetecken.
Medans jag tänker på vilket så får det bli en sån här 2008 har jag hitils lista.

2008 har jag hitils hunnit med att :

> sparat ut mina egna naglar någon mer millimeter
> gjort min festivaldebut
> lyckats få två så kallade "festivalhål" i tänderna
> utvecklat ett skoberoende
> gått in i vuxenåldern
> blivit av med bästa farmor, vilket crap!
> ett år med Karlen
> fått njutit av In Flames två gånger
> roadtrip till Skara med flikkorna

Waow, vilket år asså! Awsom!     :D
Nej, nu ska jag gå och packa min väska, IGEN, utifall att mena jag. Hej då.

             
                                 Nyårsafton - 08          Malin  Jag  Niklas

              
                                  Nyårsafton - 08       Jag  Linnéa


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0