Uggla och annat tramms

Hejd Hejd till att börja med.
Glädjefull dag idag igen med min vän Josefin. Skrattar alltid ur mig lika mycket när hon är i min närhet. Komisk jävla människa. Annars har dagen varit lugn med nagelförlägningar och annat tramms.
Förövrigt så tror jag att jag har gått in i ännu en perion nu, en period då jag enbart lyssnar på Magnus Uggla. Vet inte varför. Hatar egentligen hans musik. Eller hatar är ett starkt ord men ogillar skulle man väl kunna säga. Men inte just nu, nu blir jag bara fascinerad av hans texter. Komiska.
Aja . .  Imorrn bli det bowling för hela slanten. Gud va roligt. Ha det bra sålänge.

                              
                                                


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0