Min helg.

I måndags när jag & Kallen min knata runt i Västerås och kika runt, fick jag syn på ett måste ha objekt, igen! Ett par förjävligt snygga skor. Igår, lördag stod jag inte ut med att tänka på att dom hela tiden kanske tar slut så då var det bara börja tjata på far min igen. Typist, så lördagen börjades med att åka in till Uppsala för att inhandla.
Stressfull dag. Var hemma i lilla Våla runt fem igen och då var det bara att sätta igång med kvällens förberedningar.
Först var det medverkandet i luciatåget (riktigt bra flikkor), träffa upp Kalle och sen partaj. Helkul kväll faktiskt, lite ursvikningar då och då men JÖÖÖ. Och skorna, ja dom satt som en smäck !!

                     
                                                             

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0