Allmänt onödig dag.

Ibland känns det riktigt onödigt att gå upp på morgonen. Trycka av väckarklockan som jag så hellre skulle vilja slänga i toaletten, fixa med alla morgonbestyr och sedan åka den dagliga turen in till Uppsala som jag är så fruktansvärt trött på.
Ännu värre känns det dagar som denna. Var till en början riktigt taggad inför skolans enda lektion som är idott och som idag skulle infinna sig i bowlighallen. Men självklart skulle bussen fastna i trafiken en 30 minuter pågrund av en tidigare busskrock och vi blir 40 minuter försenade och hinner spela i ynka 20 minuter. Typist. Sen var det bara att åka hem igen.
Men för att vara på den possitiva sidan så var ju i alla fall de där 20 minutrarna i bowlinghallen kul. Alltid nåt.

Imorron är det för min klass sista dagen i skolan innan jullovet. Praktik de två veckorna frammåt.
Som jag var förra gången ska jag vara på Make Up Store igen. Bra Bra !
Och fredags kvällen slutar hemma hos Victoria med julfika och mitt största hatobjekt, Idol. Men men, vad gör man inte för sina vänner.

              
                                                   Jag & Linn

               
                                                  Victoria, Josse & Jag

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0