Fjärde advent.

Söndag och första helgen på jullovet är typ avklarad, eller avklarad, det låter som om jag skulle gå och vänta tills skolan börjar igen. Nej, jag menar ju redan förbi. Och fjärde advent är det ju idag också.
I alla fall så började helgen med julklappsutdelning och middag med flikkorna hemma hos Josse. Gahh, vilken kul kväll.
Först var det ett evigt väntande på fooden som aldrig blev klar så istället öppnade vi julklapparna. Min julklapp var från Lino, småttifina underkläder, mycket glad. De andras orkar jag inte skriva ner. Men sen var maten klar och alla svulla i sig som gamar och jag kan säga att sen gick allt utför. Komiskt.
Sanning eller konsekvens hann vi med att spela också. Inte för att det blev så mycket konsekvens men det var jävlit kul och höra allas sanningar. Private talk må jag säga.
Efter det lyckades vi sätta i hop Linns vattenpipa så den gick på högvarv resten utav kvällen.

                      

                             

                       

                             

Igår lördag var jag först in till Uppsala och shoppade med Moden och sen på kvällen fick det bli en deppkväll at Linns house. Idag var det då söndag och va fan ska man göra då? Typist.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0