Fõrsta advent, tänka sig.

Det här kan bli spännande. Är hemma hos Kalle och i väntan på att han någongång ska bli klar med sitt fix på bilen ger jag hans minimala handdator en chans. En riktigt faschinerande pryl faktiskt, men oerhört krånglig. Det tog mig en jävla evighet att hitta de stora bokstäverna på tangenbordet och ännu längre tid att hitta å ä och ö. Men nu så. Gårkvällen spenderades hemma hos Jonet med sällskapsspel och bål, stark sådan. Haha. Sent in på timmarna blev det först Pellans och sen hem till Kalle i heby för skönhetssömn. Och det var där vi var nu. Och för alla som bryr sig är det faktiskt första advent idag och faktiskt så är det min och Kalles ettårsdag imorrn. Det här måste ju firas. Nu ska jag gå och ge Kalle en kram, hörs då.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0