saturday, i love you i do.

Helg igen då. Första adventshelgen också förövrigt och snart kommer tomten.
Skoldagen igår var en riktig slappis. Provet på morgonen gick bättre än förväntningarna och min kund Malin blev förhoppningsvis nöjd med akrylförlägningen.
Efter skolan kom mamma och hämta mig och vi tog oss vidare till Gränby för att inspektera de nyöppnade butikerna.
Fint vare och stort me men inga höjdarbutiker änsålänge, jo möjligtvis Åhlens.
Men som alltid hittar jag en jävla massa grejjor ändå och spenderar upp mammas pengar. Typist.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag ska jag först försöka orka ta mig till ett valfritt solarium, det är panik. Jag vet att att det nästan hör till att vara blek på vintern men det känns som att jag inte ens existerar när jag går ute i snön. Jag liksom smälter in. Då är man blek.
Sen ska jag också ge mig på att julbaka tror jag. Lussekatter är ett måste nu till advent. 

                      

                                             bra jobbat me bygget Niklas !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väldig stor haka och mun =O

2008-12-02 @ 12:40:40

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0