vinterland

Idag har jag förvandlats till en livs levande snöman, tro mig!
Den lilla promenaden jag har från bussen till skolan lyckades täcka mig från topp till tå och sminket, det rann av redan efter några ynka steg. Typist.
Skoldagen då? Sjukt rolig. Bild och Form som vanligt, där jag försökte få till en målning med färger och kontrastfärger.
Helt seriöst så tror jag att någon lyckats drogat ner mig och Josse. Skratt Skratt Gapskratt ! Svetten rann i pannan som sedan blandade sig med glädjetårarna. Jösses.
Bussresan hem var minst lika komisk. Lyckades matscha samma buss som mina älskade vänner Malin & Linnéa och fick lyssna på deras idé om helgen. Snöbollskrig och grillkorvsgrillning i Lapphällarna. Satan va kul !
Snälla snö, ligg kvar tills på lördag.

                       

skapligt gammal bild på Linnéa men ack vilken passande till dagen.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0