Kämpig vecka.

Åhhh juuuu.
Den här veckan kommer bli såååå sliskat jobbig.
Idag var det prov i 50 & 60-tals makeup, var inte alls pepp imorse men när jag och Jossen väl satt igång gick det som smort och fick det bästa betyg på länge, jävlit stolt!
Imöra är det prov i manikyr och nagelförlägningsprov och en sminkning på en etta, Jahhhaaa, stressfull dag.
Men på Onsdag, då jävlar, då blir en rolig dag. Då ska Linnéa följa med mig till skolan tidigt på morgonen och bli helstylad inför våran modevisning på skolan. Det är en sån här kass jävla ecodag då vi ska ta en gammal tichbjörn och göra om den. Det kommer bli så bra!
På torsdagen ska en stylist etta få offra sig igen då vi ska ut på stan och leka personal shopper, vilket kommer suga, aja.
Och på frajdan, pjhuu, ska vi ha någon jävla 18 års fest med klassen ?? Kanske får nåt småtit att äta på i alla fall.
Mm, var år och månader och veckor sen som jag hade så här mycket inplanerat i skolan. Strokevarning må jag säga. Hoppas inte, det vore sliskat och få en stroke nu.

Kommentarer
Postat av: joss

hahaha du skriver så komiskt.



ja man kan ju verkligen hoppas på nått gått att äta på fredag (a)

2009-04-20 @ 22:08:16
Postat av: Malin

haha du är så komisk Carro! Klart du inte kommer få en stoke knäppis <3<3

2009-04-21 @ 09:55:40
Postat av: Carro

Haha vadå, du vet Malind, jag tränar ju inte direkt, mitt hjärta kanske kolappsar. Jööö. <3 <3

Och Jossi, ha kilklackarna, då känns det bra, tänk på glogänget. Hahahaha

2009-04-21 @ 18:30:02
URL: http://pallopin.bla bla bla

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0