Skolbjörn.

Idag var jag tillbaka i skolan igen efter tre veckor på annat håll. Hur kul som helst att träffa alla igen.
Eftersom man bor lite off sådär var det bara till att gå upp tidigt, helt död. 
Men i alla fall, när man står där redå att ta sig till bussen säger dom på rix morron zoo - |så jävla bra| att Gert och han den andra gubben just nu befinner sig i Harbo och dom ska börja knata iväg mot Östervåla ---> Där jag bor!!
Dom håller ju på att gå den dära jävla långa sträckan från Ystad till Haparanda eller om det var tvärt om, same shit.
Men nu är dom i alla fall i Våla över natten och jag måste få in ett span på dom innan dom försvinner, så jävla coolt. Haha.

              
              

Aah just fan, lovade ju Vickan att jag skulle skriva ett meningslöst inlägg om min nya bok som jag var tvungen att låna i skolan som var skriven av en Stefan SeböööööBjörn. Den verkar suga, han verkar totalt utråkad och jag ska leta på internet om en bokrecension istället. Jävlit bra!


Kommentarer
Postat av: viick

faan varför ser de ut som att jag har dubbelhaka föör :'(, hahahah

Nääär kommer de dära superduper inlägget som luktar nyckelpiga?:D Va Va Va? haha! Pusssili <3

2009-04-15 @ 18:15:52
Postat av: Carro

Dubbelhakor är cjutiga. :F

Ja just det jah! Jag glömde nyckelpiganlukten :! Typist. Vi får ta det en annan dag :D

2009-04-15 @ 19:00:22
Postat av: viick

hahahah okejd!

Jaa hur kunde du glömma nyckelpiganlukten, Va? fyfy! Men en vacker dag så kommer jag få läsa om de för hoppniingsvis hahah :D<3

2009-04-16 @ 15:24:17
Postat av: Carro

Haha du är så cjutig.

Det kan du räkna med, vi ses imorrn på qui gongen :D

2009-04-16 @ 19:33:48

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0