Idag är det helg.

Åhh, det är så småttifint väder ute, ändå sitter jag här och sliskar ur. En timme i solstolen och sen vart jag helt utboooorad. Aja.
Imorse klockan tio för att vara exakt var jag ute och övningskörde för första gången på jävlit länge och fan va duktig jag var. Bara ett litet motorstopp och kom faktiskt upp till 40 på den där metaren. Det artar sig, INTE!! Jag Suger. Det göringe.
Igår kväll var en trevlig kväll, det må jag säga. Knata mig iväg till Fielino för att kolla på Dagboken för hundramiljonerelfte gången, så småttibra, lite deprimerad film fast jävlit cjutig.
Klockan tolv då satte vi oss i bilen och körde iväg för att hämta Felix. Hahaha det var komiskt.
På vägen dit såg vi en kanin, en katt, en ful jävla grävling och ett flygfä. Och på vägen tillbaka såg vi ett rådjur också, det blev som ett safari fan.
Idag ska jag svulla, antingen hos Linn eller i Gävle eller i Uppsala, det kvittar. Jag ska tröstäta, det är så gott då.

         

det är bra att jag har dig Fia som jag kan
snacka ihop mig om våra små problem.

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha ja vi har våra problems. Jag fick ett till igår. Fyfan vilket svin!

2009-04-26 @ 12:56:02
Postat av: Carro

Men juuh, får prata om det när vi träffas.

2009-04-26 @ 19:27:11
Postat av: Linnea

Haha... har du ändrat din "krig" bakgrund:P

2009-04-27 @ 13:11:02
Postat av: carro

japp, det blev fred.

2009-04-27 @ 18:32:56
URL: http://pallopin.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0