hallelulja HAAAlelUUUlia !

Åhhhhhhh småttttiiiii ! Sista dagen som sliskad kyrkogårdsvaktmästare idag. Äntligen. Nästa tisdag kommer mina pengslingar, det var mödan värt, faktiskt . Men så jävla skönt att det är över.
Idag hade jag även Linn med mig hela dagen som nu ska ta över mitt jobb, phuuu, lycka till du !

In the helg har jag vart med min KalleBalle som var hemma på permision, jävlarns va hårt det verkar vara att göra lumpen, efter allt han berättat låter det som rena helvetet. Jobbit !
Inte för att jag klagar, jag menar, han kommer ju få småttigaste bodyn, nog för att den redan är småttig men efter ett helt jävla år av totalkämpande kommer den va multimegasmåttig. Mmmm...

Nu ska jag till postbjörnen och hämta ut H.M paketet, ha det bra alla sliskare.
Hejd Hejd !

             

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0