Småttaroo .

& dagarna sliskar på .
Jobbar och sliter må jag säga, idag har jag istort sätt målat från morgon till kväll, tills färgen tog slut. Då var det bara att gå och klippa häcken.
Idag fick jag även ett samtal från Kjell, den lönansvriga gubben, han frågade om jag ville ha min småttiga lön nu den 25 Augusti istället för i slutet på Sept.  Ahh, vääärt ! shoppa shoppa shoppa .
& imorrn börjar jag halv 9 istället för klockan 07.00. Skönt ! och sen är det ju faktiskt bara tre jobbdagar kvar, det var dom tre veckorna de. Småttit !
NEJ, nu är jag för possitiv, mitt jobb suger ! Ja usch ja .

Fressten så var vi ju hos Antonija i lördags också ju, ännu en som överger Sverige för ett år.
Jag och Linnéa kämpade verkligen med våran bok som vi gav till honom som han ska ha med sig under resan, den kan ha att kolla i utifall han känner sig ensam där borta in USA.
Önskar nu såhär i efterhand att jag verkligen knäppt kort på varje sida vi gjorde, grym bok ! Flygande Igel. Haha !
Våran humor slår allt, allt !

Och på fredag kommer min Kalle hem igen efter två veckors slit, fast bara över helgen och sen drar han iväg lika länge igen. Jucho .

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0