Måndag .

Första riktiga skoldagen idag, asså fy fan va skolan e stooor.
Jag antar att jag lär mig snart men man har fan ingen aning om vilken våning man är på eller hur man ska gå, åt vilket håll, det ser likadant ut överallt.
Men fint är det i alla fall !

& idag sista lektionen hade jag tydligen valt att läsa kursen småföretagande, eh?
När jag och vickan satte oss och läraren börjar snacka om vad kursen ska handla om får jag skrattanfall som vanligt.
Det första hon säger är ekonomi, EKONOMI!! Asså, njaaa.
- det är bara lite procent och bla bla bla.
Herregud, det här blir komiskt. Jag som suger stenhårt på allt som har men matte att göra. Jööööö !

Och praktik har vi ju nu nästan hela trean också, så idag efter skolan gick jag en sväng förbi Make up store, fick vara där igen. Småtti ! Känns riktigt bra !

Imorrn ska vi på trädvandring. Spännanade !

     
     

Kommentarer
Postat av: viick

de ka blii kuuuul med trädvandring imorgon hihi :D

men iaf haha jag ser ut som en rIktig sliskare på den där bilden, kolla hur tröjan bara hänger som en slashaas!



ses i morgon cjuutii <3 :D

2009-08-24 @ 22:55:36
Postat av: Carro

hahaha du är rolig, du.

Hänger som slashas, haha! Cjutit :)

2009-08-25 @ 17:45:59

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0