1 dec .

Men juuu.
Min hals är ihopsvullen som en stor äckelklump och jag kan knappt svälja & februsen bara stiger.
Vet ni vad det beror på ? !
Jo, efter skolan idag följde jag men Moden till sjukhuset som stöd när hon skulle ta vaccinet mot svininfluensan.
Nu har jag inbillat mig att jag har blivit sjuk av att bara vara i samma rum som den där sprutan.
Har fått för mig att jag är totalt emot den. Vem vet bara vad som skulle kunna hända om jag tog den, jag skulle säkert ha oturen och börja gå baklänges eller nåt.
Fast nu är det ju så att jag säkert kommer få den där flurran, men då får jag väll ligga till sängs några dagar då och hoppas på att jag inte avlider!
Haha jag är knäpp !
Fast å andra sidan, Kalle var ju förkyld nu när jag var där i helgen. Kan ju vara en annan orsak...
aja.

två år idag fressten <3



haha åhh snart jul :)

Kommentarer
Postat av: viick

åååha cjuuutingar! GRATTIS TILL ER BÅDA! :D

2009-12-01 @ 20:55:04
Postat av: pauline

det klart jag gor :)

vill du ha riktiga eller fejk?:)



paminn mig bara sen nar jag ar i LA okay.

jag aker dit den 15.

:) pusss

2009-12-02 @ 06:40:15
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: jollepolle

hahahahahah vilken rolig bild!

kryyi på dig carrlsling :)

2009-12-02 @ 17:45:11
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: pallopinjävel

Ahh visst :D

Tack min vän !!!!

2009-12-03 @ 13:07:32

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0