Christmas Eve .

Lite bilder från julafton --->

        
            Det var ett hav med julklappar !
          
           
            Jag & syrran fick tag i råttorna !
          
            Tomte såklart :)
          
            Kussilussarna Dennis & Emil .
          
          
            Systrarna Forsbörg !
          

Kan ju säga att jag fick de bästa julklapparna !!
& av min Kalle fick jag en massa massa massa prestentkort på
Make Up Store. Jag ska shoppa som en dåre .
Tack alla !





Kommentarer
Postat av: JollePolle

HAhA vafaaan är dedär för råttor? :o

2009-12-28 @ 22:26:04
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Carro

haha åhh dom var så jävla cjutiga :D Det var Dennis & Emils små råttisar :) du skulle ha träffat dom !!

2009-12-30 @ 18:58:06

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0