Tisdag .

Blir tokig .
Vaknade imorse och var blind, kunde inte öppna ögonen pågrund av att dom helt hade sliskat ihop sig, så har man fått ögoninflamation också. Suck !
Var i alla fall till Doktorn igår för att kolla min hals. Nåt fel är det pån, så sjukt ont. Men efter att ha tagit ett halsprov fick jag till svar att det bara var ett vanligt virus, aja får väll stå ut tills det går över av sig själv.
Men pallrade mig till skolan i dag i alla fall, kan inte missa mer..
Slutatde runt 11.00 och kilade ner på stan för att kika lite julklappar.
Haha jag är sämst på att köpa julklappar, det slutar alltid med att jag bara kollar grejjer till mig själv.

Kom ihåg första gången jag fick se ett handsmycke, blev helt till mig.
Så grymt snygga.
Idag hittade jag ett !

         

småtti !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0