19 år !

Gud, jag kan inte fatta det, kunde ju fan inte ens fatta när jag fyllde 18. Jag har blitt en stor flikka.
Igår, tisdag kom Kalle hit och överraskade mig så vi gjorde ett impuls åk in till Uppsala och kollade på Fredag den 13:e. Fy tusan vad det är underbart att kolla skräckfilmer på bio. Som alltid är typ vilken film som helst bra på bio så den var faktiskt riktigt läskig. MEN, alltid på skräckisar ska det ju också finnas sånna där slisktjejer som skriker åt minsta lilla. Åhh, så fruktansvärt jävla irriterande. Som tur var fanns det också en tjurgubbe där igår som skrek håll käften åt dom, det blev lite bättre i alla fall.
När vi kom hem var klockan runt 12 och jag blev 19 år, det skulle ju så klart firas så Kalles paket öppnades och jag blev så glad. En ny mp3, en rosa, äntligen. Småtti !
Imorse blev det jag må hon leva och massa mer paketöppning. Jag fick bla min älskade jeansjacka, längta till våren.
Hipp Hipp Hurra till mig.

                                  

                                   

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

                                  
                                  
                                  
                                  

Kommentarer
Postat av: Millan

Åh, vilka fina presenter Carrolino. GRATTIS igen :) <3

2009-02-18 @ 13:23:02
Postat av: Carro

Tack Millan :D

2009-02-18 @ 15:24:37

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0