Jag & Josse , ett jävla par !

Ja herre min gud, inte för att jag har någon, men i alla fall, när jag och Josse igår gick till fyrishov för vårat gympa pass (som förövrigt inte var så jobbit men blev det ändå pågrund av mina skrattanfall) började vi komma in på våra barndomsminnen och det må jag säga att vi har haft mycket komiska saker för oss.
Ungar med fantasi, det kan man lätt säga ! 
Idag i lilla skolan var det först trafikkunskap som jag lyckades nöta mig igenom, slutprov på fredag. JUUU ! Och sen onsdagarnas sminklektion som var lika rolig som vanligt. En grym lärare och Josse och mina skrattanfall. Mm, komiskt.
Men sen blev det lunch som brukar vara höjdpunkten på dagen då man för det första får rast och för de andra svulla, godis då eftersom maten för det mesta sliskar ur på min skolan. Men idag, då jävlar var det fullsmåckat med ungar i matsalen och det enda bord som fanns ledigt var presis bredvid glogänget. Typist. Så det var bara för mig & Josse att slå oss ner. Dumma slisktittare.
Bara en vecka kvar till min födelsedag nu, känner att jag verkligen nöter sönder om det här med min dag nu, med det är ju just vad det är - Min Dag. Småtti !
Nej, nu ska jag försöka studera lite trafikkunskap och sen drar jag till Kallen min. Hejd !


Kommentarer
Postat av: JOSSSS

hahaha jaa vi måste ha vart galna när vi va små haha!

glogänget kan ta sig någonstans , juuh.

2009-02-17 @ 13:22:24
Postat av: Carrolino

ta sig där the sun dont lyser ! haha

2009-02-17 @ 14:00:04
URL: http://pallopin.blogg.se/
Postat av: joss

HAHA jaa jag drömde sjukaste drömmen om dom inatt xD

2009-02-18 @ 10:45:51
Postat av: Carro

Vadå ?? hahaha.

2009-02-18 @ 11:01:08

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0