Monda.

Ny vecka, nya möjligheter som man brukar säga, och bara en vecka kvar till lov och exakt nio dar kvar till min dag.
Helgen då, blev inge melodifestivalen som tur var. Lördagskvällen började hemma hos Lino med ett litet party och slutade hemma hos Kalle med bortspolad. Grym film !
Igår kväll tog jag med mig moden på bio, - Låt den rätta komma in. Nej, den var inte så bra.
Herregud, imorrn äre friluftsdag i skolan och jag har valt en friskis & svettis pass. Juuu. Fy fan va jobbit.
Gick in en liten snabbis till Linn nyss och lånade andra säsongen av Lost så resten utav min dag kommer att spenderas framför tvn. Mycket bra. Hejd !


Jonas , jag & Linnéa


Linn & Malin

djuriskt tema, de må jag säga. mm, mycket fint .

Kommentarer
Postat av: Linn

hemsk bild på mig : (

jag är ju blekare än malin nu! (förlåt malin hahah)

lost är bäst. puss hejd carolin.

2009-02-10 @ 11:04:52
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha blekare än malin. Komiskt ! Fressten tycker jag du är cjutig : )

2009-02-10 @ 21:06:15
URL: http://pallopin.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0