Lite allmänt sådär.

Igår var jag på Vaksala Torgs marknad med moden & Djea. Marknad är faktiskt en jävlit kul grej, även om den igår kanske inte direkt var någon marknad att hurra för. Kallt om mina stackars tår var det, men om man har tunna converse med lufthål på sidorna mitt i vintern så har jag bara mig själv att skylla.
Idag i skolan fortsatte årtionderna, hoppade tillbaka till 20-talet och fick se när vår komiska lärare Josse visade dåtidens makeup trender. Snyggt!
Här om dagen lånade jag första säsongen av Lost av Linn.
Då serien gick på tv kom jag ihåg att de flesta sa att det var en toppenserie men orkade aldrig ta tag i att börja kolla den. I förrgår och i går natt har jag suttit som spikad framför tvn, lite småtrött nu på dagarna men jöö.
Ska fixa ihop nåt småttigott att svulla på och kolla några avsnitt till nu. Hejd !


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0