19-tal ? ehh ?

På fredag var eller är det meningen att jag tar med mig Josse till västerås för att besöka krogen med Kalle och hans vänner. Skitkul och vi hoppas på att det ska bli lika rolit som förra gången vi var där. Men när Kalle igår sa att Dr Bombay skulle dit och spela blev det hela genast jävlit mycke roligare. Jag kan tänka mig, mig och Josse stå längst fram lite onyktra sådär och sjunga med i kalkutta låten. Fett kul !! Men, kvällen till ära är det 90-tals tema också. Asså, riktigt jävla fult mode måste jag säga. Jag älskar ju att klä ut mig så jag antar att det kommer bli askul men vafan, 90-tal. Vad ska man ha på sig då? Måste googla mig fram tror jag. Herregud, det här kommer bli kul.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svarpåkommentar: hehe jo men jag behöver verkligen sola mer :P

2009-01-27 @ 12:05:53
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0