2 januari 2009.

Resan hem idag var som vanligt, alla var övertrötta och därmed en skrattnivå som var Hög! Komiskt.
Har i alla fall haft det jätte bra och jätte roligt, är riktigt glad att vi åkte så att jag slapp fira i Kanickebo eller på något annat sliskat ställe. Alltså ett riktigt lyckat nyår i år igen.
Kom hem till våla för en sissådär 40 minuter sen och fick inte direkt varmaste välkomnandet. Mamma är multi bitter och om hon är det är varenda liten vrå av huset det. Dessutom mår min lilla mage kasst, usch vad jag mår illa och Kalle kommer snart för att hämta mig och jag kommer säkert pjuka ur mig snart men det kan inte hjälpas, det är väll bara att spy då. Den dumma Malin har smittat mig. Typist!
Har inte tid att sliska in några bilder nu för måste in i duschen och få någon slags uppfräschning innan Karlen kommer. Det får bli en annan dag.
Ha det bra alla Norwegan Björnar.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0