Avblåsta planer.

I tisdags efter skolan tog jag mig till Kallen för att leka lite, och datanörd som han är fick han för sig att göra en ny header, eller vad det nu heter till min cjutiga lilla blogg. Jäklit duktig måste jag säga. Thank yo my dear.
I alla fall så blir det inge 90-tal på fredag utan det får bli en vanlig krog med vanliga kläder. Aningen lättad + att Malind följer med också, mucho grejto.
En helt annan grej som är jävlit sliskad är att Fransyska från Make Up Store ringde nyss och sa att det var lite struligt där just nu och att det inte var så bra om jag kom imorgon och hon skulle höra av sig igen i kommande vecka om följande fredagar. Men åhh, just typist. Aja, det löser sig noooog.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eyy blatte ghetto blogg jaooo ;)

2009-01-30 @ 20:33:25
Postat av: Carro

Jag vet. Fett cool !

2009-01-31 @ 13:05:11
URL: http://pallopin.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0