Idag finns ingen bra rubrik. Typist.

Nej, det är redan söndag. Juuu.
Har precis kommit hem från Kallen och kom på att det redan var söndag. Shit asså, satan vad det här lovet har gått fort. Har i alla fall hunnit med att göra en jävla massa grejjer, fira jul med Kalle i funäsdalen och nyåret i Sälen men flikkorna. Riktigt najs, fast i ochförsej så är det ju faktiskt bara söndag, tre dagar kvar på lovet trots allt.
Igår var jag en mycket stolt Carro, var i Västerås med Kalle och hans vänner och jag lyckades övertyga dom om att The Notebook är den bästaste filmen och fick de att se den med mig. Helt otroligt. Jag kan lova att dom fan var mer inne i filmen än vad jag var. Även de allra hårdaste och tuffaste killarna smälter, så det så. Haha !
Nu ska jag kolla klart första säsongen av Greys, ha det småttat.

             
                       Danne & Jag

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0