Jag hatar bilar och allt som rör sig om ämnet.

Juuuuuuuuuuuu, jävla slisk plugg.
Hur kunde jag välja trafikkunskap som ett ämne i skolan?
Jag tänkte att det var superbra att läsa, vilket det också är men jag bryr mig ju ändå inte om att ta något körkort just nu.
Imorrn är det prov och jag är så bedrövligt uttråkad på alla olika beskrivningar på alla olika bildelar så jag struntar i det här nu. Det får gå hur det vill, jag hatar bilar. Så det så. Jävlit ointressanta.
För att vara lite på den possitiva sidan ändå så kan jag ju glädja mig med att jag är ledig både imorrn (förutom det dumma provet) och på fredag pågrund av någon vattenskada i skolan. Småtti : )

         
          P-bot. Kommer du ihåg Fia? Mahahaha det var komiskt.

Kommentarer
Postat av: Fia

haha jaa! otuur! det ska inte göras om! faaaattigt värre!

2009-01-14 @ 17:03:53

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0