The second dag.

Gårdagen, herregud. Norwegan björn. Mahahaha...
Först var det middag - ofcourse, sen var det killgrannen som kom och invaderade stugbjörn för att finna sig en plattång. Det var förjävla komisk och förjävla ful också.
Vid tolvslaget var de årliga smällarna och champangne ute och mina fingrar var köldskadade. När bombandet var färdigbombat tog vi oss över till våra idioter till grannar som visade sig vara från västerås. Dom värkade helt knäppa i huvet. Fast om man tänker efter så här i efterhand så var det ganska komiskt i alla fall. Det kom över två stycken norska män eller killar äller vad det nu var, fy fan va komiska dom var. Ena hette Lars och den andra hette Björn - LarsBjörn. Jag kom självklart  på en jävla massa olika smeknamn till dom där, både kaviarbjörn och norwegian björn. Ja det må jag säga. Jag och mina flikkors humor, den suger!
Jaha, 2009 då. Hmm, och hur känns det? Ingen jävla different. Typiiiiiist. Komiskt.
Imorrn far det hemmåt igen. Hej då.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0