Torsdag

Idag har jag varit en dum unge. Jag har skolkat från skolan.
Nej, nu är jag less på mitt nya schema. Alla säger att jag har det bäst för jag bara har en lektion per dag hela veckorna. Och visst, skönt egentligen men i längden är det verkligen sucki. Känns otroligt onödigt att åka två timmars bussresa för en timmes lång lektion. Aja, detta skall inte upprepas. !
I alla fall så har dagen i stället bestått av filmtittning. - P.S I love you & När lammen tystnar.
Första aningen fööör sorlig och kärleksfull men andra riktigt spännande faktiskt.
Imorgon är jag ledig och då ska jag städa mitt rum, behövligt.
Hej Då .

          

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0