People

Asså, gårkvällen. Hahaha.
Till en början sög det, kallt så inåthelvete var det där inne och jag trodde jag skulle förfrysa mig. Försökte värma mig genom att svulla i mig av buffen som serverades och köpte drinkar som bara den för att det var happy hour. Men nej, usch va kallt.
Men senare in på timmarna när dansgolvet öppnades och alla flockades där, vart det varm. Det kan jag lova. Då luktade det svett i stället.
Eftersom vår vän Pauline jobbade som någon slags vip värd lyckades vi slinka in på något hörn där på den avdelningen. Wow va coolt va, nej inte speciellt, gratis drinkar i alla fall (till en början, typist). Sen fick vi bekanta oss med han Bingo också. Han hade lika mycket tänder och lika fula glasögon i verkligeheten men faktiskt så verkade han trevlig.
Resten av kvällen var riktigt kul, klagade mest på den kassa musiken men vi dansade ju lika mycket i för det och skrattade ur oss till alla som porrade ur sig totalt. Haha komiskt.

        
                     
                                             
                    

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0