Heldag med Mod & Djea.

Kan man få en nervinflammation över en natt? Tydligen.
Igår morse när jag vaknade kunde jag inte överhuvudtaget röra min vänstra arm, fy vad ont det gjorde. Jag antog väll att jag sovit konstig eller något. Inget mer med det liksom.
Jag och moden åkte in till Uppsala för att shoppa lite och uträtta en del ärenden så då passade vi ändå på att gå till doktorn och fråga vad felet var. Några smekningar och knådningar på min arm senare hade jag fått en nervinflammation och doktorn sa att jag inte ens vill veta hur länge smärtan kommer sitta in.
Nehe, vilket crap.
På kvällen runt sex någon gång mötte vi upp syrran, handlade lite fika, åt fika, beställde biobiljetter och gick på bio.
Eftersom alla vi tre älskar skräckfilmer fick det bli Eden Lake. Inte så läskig och inte så värst bra men en så sjukt irriterande och dumihuvet film och sånna filmer gillar jag. Jävla ungar kan jag bara säga, jävla ungar.

                             

Kommentarer
Postat av: sanna

En riktigt dålig film !

2009-01-11 @ 14:33:46
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: Carro

Nja, inte var den någon höjdare direkt.

2009-01-12 @ 20:57:56
URL: http://pallopin.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0