Dagens händelser >

- - -
Eftersom våran ruttna skola är vattenskadad på de våningar där vi stylister och frisörerna oftast brukar vara måste vi nu ut och panik hitta en APU plats. Så idag direkt efter skolan tog jag mig till Make Up Store där jag brukar hålla till och som tur var tog de emot mig de kommande fredagarna. Yes !
Är även mycket lycklig över en till grej, eller kanske snarare olycklig för jag nästan vet att det inte kommer bli av.
I alla fall så fick jag ett sms av Anton idag där det stod att The Killers kommer till Hultsfred i sommar. Hur jävla najs är inte det?. Tusan va toppen det hade varit. 

        

Kommentarer
Postat av: jolle hahaha

va skönt att du fick vara på makeup store caroliiine :)

2009-01-20 @ 21:01:25
Postat av: Malin

men fuck vad bra! LOVE the killers, synd bara att det är hultsfred, vill inte åka dit :(

2009-01-21 @ 10:16:10
Postat av: Carrolino

Jolle, ofta. Hahaha. Ja skitabra. Nu slipper jag oroa mig för det.



Men du Malin, Vi drar till Rockweekend. Arch Enemy kommer dit ju :D

2009-01-21 @ 18:08:28

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0