Forsbergs metartävling - 09

Sådär ja, nu är den årliga firretävlingen med släkten för i år, avslutad.

Klockan fyra.00 började idag fisketävlingen i Gysinge. Åt helvete för tidigt tycker jag men en tradition är en tradition.

Klockan 9.00 var det frulle vilket inte gick så bra eftersom man var tvungen till att springa runt som en galning för att inte bli uppäten av dom där jävla myggen. Fackörs !

Klockan 10.00 gav jag upp för då slutade det nappa på mitt ultimata ställe och då sög det så jag åkte hem.
Två timmar senare var fisketiden ute och firrarna vägdes.
Broreloren vann så han slängdes i polen, själv kom jag näst sist . Men Kalle, han lyckades sliska ihop sig till en sjätte plats. Mycket bra !
                                 
                  Gysinge
                
                  Kallen
                
                  Padre & Jakob
               
               
                
                                               Padre & Matte & Hasse
                                               3              1            2

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0