Med Pauline & Linn lite Chinee.

Igår ringde Linn och undrade om jag inte skulle komma över och svulla och kolla på film med henne och Pauline.
Riktigt trevligt att träffa Pauline efter typ as länge :)

I taket lyser stjärnorna kollade vi på, mycket sorgsen film det där.

Efter allt vattenmelon, jordgubbar och brieost svull åkte vi till Buckarby och hälsa på Chinne och så blev jag bjuden på tacos också. As gott !

Sen när jag kom hem ringde KalleBallen och sa att han var i Våla och skulle hämta mig, mm, mycket trevligt :)
     
           
              Jävlit cjutig bild !!


Fressten så hatar jag när folk har strumpor i sina fula sandaler, vad är vitsen då liksom ?
så det så .

Kommentarer
Postat av: pauline

hahahahahah snygg bild!!! mohahah

2009-07-14 @ 15:31:39
URL: http://peline.devote.se

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0