Ön !

Igår efter "min jobbdag", som söööööög. Packa spikmattor, juuuuu inte min grejj. , åkte jag fort hem, eller först var jag tvungen att shoppa lite. Jag köpte ett par så jävla snygga skor, dock förjävligt obekväma men det kan inte hjälpas. & sen så shoppade jag en liten cjutig kjol som jag kunde ha på mig på kvällen när vi skulle till Ön för första gången iår.
Vilken kväll säger jag bara ! 

               nån jävel och JossePosse & Anton
            
               Malin Jag Fia Linn
           
               Jag & Millerillen
            
              Jag & en nybadad Niclas
           
               Jag och en Micke !
           

Kommentarer
Postat av: Linn

Mohaha, nån jävel! Det är min kusin Emil : P

2009-07-15 @ 21:48:56
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha ja, jag kom på det.

2009-07-17 @ 12:49:40

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0