Torsdag .

Jucho, tredje dagen som vaktmästare på kyrkjäveln idag. Det är jobbit må jag säga. Att hanskas med en koloss till trimmer är inte att leka med när man har armar tunna som slikpinnar.
Men imorgon är det friday och då är det en astor begravning i Harbo där jag jobbar så jag kommer inta att ha mycket att göra där då. Isället kommer jag joina Linn i Våla där hon jobbar och förhoppningsvis kommer dagen att gå aningen snabbare. & sen äre bara två veckor kvar, småttit !

Ikväll kommer min cjuting hit och myser så nu måste jag in i duschen och tvätta bort allt slisksvett som utvecklas under dagens gång bland gravarna.
Och nu äre bara 4 fjuttiga dagar kvar tills hans inryck, sucki ducki.
Vi får pussas gärnet idag !

Hej . Då . Re .       Hej dåre, hahahahaha.  Hmmm, nej. Inte så kul kanske.

Hej då .

      


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0