Trevliga dagar i Östa .

Jag tycker det är lite coolt att det finns en nyöppnad pub i Östa. Faktiskt.
I alla fall så besökte vi den igår. Jag, Kallen, Danne, Micke & Johan, fan va najs det var.
Dock så stängdes den redan vid halv tolv, men då tog vi båten tillbaka till det underbara huset istället och partajade vidare där med en massa annat folk som tittade förbi. Riktigt kul kväll.

Idag har vi åkt ring efter motorbåten, och jag vågade prova för första gången.
Hahaha, så jävla komiskt.
Eftersom jag är så liten så flöj jag runt som en liten slikunge. Mycket roligt !

          
             åh, vi är så cjutiga .
          
          
              Hahahaha !
           
          
              sen blidde det rakade skallar både här och där. Tyyyypist !
          
              Kul !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rakade hår HAHHHAHAHAHAHHAHAH

munk moahaha

2009-07-20 @ 21:46:49
Postat av: carro

Ok ! så kul var det inte .

2009-07-21 @ 16:36:31

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0