Hejsan .

Nej nuuuuu är jag uttråkad.
Är fortfarande i västerås hos Kallen och småttar runt. Men just nu är han och jobbar och jag är totalt utborad.
Jag har diskat, tvättat, lagat fooood, kollat tv och det sög. Hemmafru må jag säga !
Egentligen skulle jag knatat runt i sthlm idag tillsammans med syster Djea & Modslingen och shoppat lite, men Djea ringde igårkväll och sa att vädret var alldeles var varmt för att gå runt på stan en hel dag. Typist. MEN så ringer hon tidigt imorse igen och säger : det är ju mulet ute, nu åker vi. Typist igen!
Men på Tisdag nästa vecka är det inplanerat istället . Småtti ! Fast då äre ju Ön, hmm, jöööö jag hinner noog hem.

Igårkväll klockan halv 8 när jag & Kallen & Danne satt på stranden fick vi en idé.
Vi går på bio, fy tusan va trevligt.
Vi packar ihop allt och ger oss av för att kolla biotiderna, klockan 20.00, om en kvart går bion. Jävlit bråttom vart det då, tror inte jag svettats så mycket på jävlit länge. Men hann gjorde vi och Baksmällan var fan bland den roligaste filmen jag sett.
Lätt sevärd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är nog den bästa jag sett :)Då får du fint hår tills på tisdag då Carolino, det blir småttigt det!

2009-07-01 @ 19:03:27
Postat av: Anonym

/Millan

2009-07-02 @ 13:42:24
Postat av: Carro

Haha aa jag håller med, as rolig :D

Aa, småttit, längtar sååå mycket !

2009-07-02 @ 20:39:29

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0