Midsommar .

Kvällen hemma hos Linnéa igår var minst sagt trevlig :)
Linnéa hade varit så duktig och fixat med food och tårta och lekar.

Det är typiskt oss att jämt dra igång ett samtalsämne när allt slutar i total diskussion och bråk.
Den här gången, på midsommarafton under middagen börjades det prata om politik och den där Fredrik och EU, vilket jag är helt jävla ovetande om. Det fick vi då konstaterat igår. Så otroligt ointressant.
Men komiskt är det allt. När man ser smarta Malin och Linnéa i ena änden av bordet och Jon som även han kan i andra, med sina åsikter. Niklas blir tjurig över detta uttråkande samtalsämne så han slår på tvn och kollar på Discovery, jag sitter som ett stort jävla frågeteckan och har skrattanfall- Va fan är EU?, Linn blir irriterad och Josse, Fia & Millan sitter och är tysta och snälla som vanligt. Vårt gäng i ett nötskal. Så jäva bra !
Som Josse sa, - Jag lever ovetande men inte fan lider jag av det heller.  Nej, inte jag heller !

Efter den rofyllda midsommarmiddan blev det jordgubbstårta och sen de årliga lekarna.
As kul ! Dock så vann inte mitt värdelösa lag men kämpade för våra liv det gjorde vi allt, i alla fall jag och Fia ; )

    
                     Linneas cjutiga Kreation .

   
    
   

     
                     småtti <3

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I
dag klockan 10.00 väcktes jag av ett litet klingande på telefonen.
- Nu sitter jag på flyget, HA HA. Ses om en vecka. Pusssss
Dumma Kalle. Haha.

Nej, nu kommer Djea och hälsar på. Hej då.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0