Småttifint !

Aaa, det är typist mig !
Kallen kommer hem på Lördag eller Söndag nångång och han kommer vara så jävla brun, brunare än va jag någonsin äns har möjlighet att bli med mitt bleka, sliskiga pale albino skin. MEN det vägrar jag inse, så det så.
Det har gått tre dagar sen han åkt och mitt skinn har fan avlidit. Redan.
Jag ville i alla fall försöka uppnå samma cjutiga färg som han kommer ha när han kommer hem med lite (mycket) solarium och den svenska solen. Men icke, nu sitter jag här och kan inte peta på låren innan det känns som dom ska spricka.
Men jöööööö, egentligen älskar jag när jag är bränd, ett steg närmare i alla fall.
Det onda får gå över under natten så kör jag på imorrn igen. Småttti ! Fia smsa ju nyss och fråga om en dag på stranden imorrn så, perfekt.

                   

Kommentarer
Postat av: Fia

Tror vi har lite samma problem du och jag.. Jesper kommer vara neeeger när han kommer nästa fredag. SÅ, solning imorgon för fulla muggar!

2009-06-23 @ 16:48:37
Postat av: Carro

Haha det här är så komiskt. Imorrn, då gäller det IGEN ! hahaha

2009-06-24 @ 15:16:58

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0