Sol & Bad i Älvåsa .

Idag, redan klockan 11.00 satt Jag, Josse & Fia på stranden och stekte. Var lite smått dåligt med sol till en början men sen jävlar började det grillas riktigt. Min bränna (rödhet) tar sig må jag säga : )
Eftersom vi var precis bredvid vatten tänkte jag att jag kanske kunde ta mitt första dopp för året, det behövdes verkligen när man låg där. Jävlit varmt. Jävlit kallt i vattnet däremot, men ett dopp blev det fast ett jävlit snabbt litet dopp.
Nu har vi nästan precis kommit hem för det blev solstingeling i det hela, fööör varmt.

                      Josefajno  
                
                      Fielino & Jag
                

Mucho trevlig dag !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Carro. Dum-unge. Nu är jag lite besviken. Inge mer glass för mig i sommar...

2009-06-25 @ 00:29:13
Postat av: Carro

Åhh, din lilla fjant ! Glass, det är nyttiga grejjer det !

2009-06-26 @ 22:26:41

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0