Sommar .

Igår lördag var ännu en sol & bad dag hela dagen.
Nu har jag lyckats utveckla "solherpes" också säger Mod, vilket crap. Jööö, det går väl över om ett par dar hoppas jag .
Jävlit känslig må jag säga !

På kvällen drog Jag, Josefajna, Linnéa & Millerill ihop en ost/kex & vin kväll.
Otroligt mysigt att kunna sitta ute typ hela natten utan att frysa så värst mycket, fick nå jävla fel på myggen bara men annars så : )

           
               Josefajna
            
               Jag & Millan
           
               Jag & Chinee
           

Nu har KalleBallen kommit hem till Sweden igen så nu drar jag mig till Värrerårre.
Hejd Hejd.

Kommentarer
Postat av: paulne

hej snyggo! kom in till uppsala n[n dag och ta en drink med mig! du och tjejerna.

skitmysig utestalle vid vattet.



siter vid christians dator somar cp. darfor jag skriver som tt mongo hehe

2009-06-28 @ 23:52:45
URL: http://peline.devote.se

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0