I stugan .


Hej du .
Eftersom min cjuting åker till Turkland | åhh, småtti | imorrn bestämde vi oss för att i onsdags åka upp till Toftestugan igen för ett litet tidigt midsommarfirande. Mycket mysigt må jag säga och äntligen kom lite sol fram.


         stugbjörn
       
                     
                            Kallen
                         
                           
                           min otroligt fina krans som jag lyckades sliska ihop.
                         

Igårkväll kom Kalles två kompisar och joina också, Komiska !

                        
                        

Haha jadu.
& idag är det midsommarafton och det facking sliskvädret suger. Igen. Typist !
Men ikväll blire partyparty hemma hos Linnéa och då kan allt bara bli småttat.

Glad midsommar .


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0