Fias studentskiva.

Studentskiva två avklarad, denna aningen lite mer lyckad. Haha.
Igår var det Fia & hennes klass som bjöd upp till festligheter på Göteborgs Nation.

Som vanligt var det lite förpartaj hemma hos Linn, som alltid slutar i stress, i alla fall för mig. Den här gången hade både jag och malin glömt det viktigaste hemma, - biljetterna. Typist. 
Men med en galning till Malin bakom ratten hann vi jävlit bra ändå!
Malin som förövrigt var sjukt snygg i sin nya klänning!

Väl framme i Uppsala satt vi oss i nåt litet buskage och drack upp vårt dricka och kissade, sen gick vi vidare till Pallerkan och fick för oss att köpa pizza. Så jävla småtti gotti var det.
& sen gick vi till skivan och dansade i stort sätt hela tiden och fy fan, jag tror minsann att jag lyckats köpa lite för små skor nu igen, asont. Jööö, inte så noga !
På natten där nångång kom KalleBallen och hämta upp mig och så åkte vi hem till Västerås. Småttimysit.
Mycket trevlig kväll, hoppas det bli lika roligt imorrn då Chinee och Smalin har sin på BJ. Det tror jag nog.

           Millerill & Jag
       
           Linn, Malin, Linnéa, Fia & Millan
        
           Lino, Malin & Jag
       
          Fia med boyfriend.
           - fotbollsmorsa & kompost. Haha komiskt.

        
          

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0