Studenten

Tänk att jag kunnat tagit studenten igår, så jävla glad att jag inte gjorde det. Fy fan vilket tråkigt liv jag hade haft om jag gått ut gymnasiet med handel/administrations utbildningen. Tacka vet jag stylist !

I alla fall var det en mycket stressig dag igår.
Klockan 05.30 stod Fia innanför dörren och skulle sminkas studentfin.
En timme efter kom Linn och ville ha lockar i håret.

Klockan halv tolv tog jag & min snälla Mod som ställde upp att köra, bilen in mot Uppsala för att först kolla på Linn & Josse och sedan snabbt vidare till Rosendals skolan där Linnéa, Malin & Millan tog sin student.
Alla var så cjutiga i sina små vita klänningar och lite avundsjuk blev jag allt.
Men jag kan ju glädjas åt att jag åtminstonde inte är arbetslös som vissa andra ;)

    
    
    
    
    


Fia, ett stort jävla grattis till dig också, som jag tyvär inte hann svänga förbi.


Kommentarer
Postat av: Millan

Jag är SÅ imponerad av dina små cjutiga kort carolino! Hur kul som helst!! Kul att du kom och tittade <3

2009-06-08 @ 10:09:45
Postat av: Carro

Självklart Millan <3

2009-06-11 @ 15:11:15

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0