Helgens bravader.

I lördags åkte min syster Djea till Thajarnas land med sin älskade Jokish i tre veckor, hur jävla småttit som helst.
Senast hon var här hemma på besök kollade hon in i min garderob och hittade tydligen en massa linnen som hon ville ha med sig. Jag fick idén att om hon får låna linnena av mej i tre veckor borde jag få låna deras lägenhet i tre veckor. Jävlit bra deal. Det tyckte hon med så i lördags kväll var jag och alla mina nära och kära (nästan alla i alla fall) där när dom åkt och firade min födelsedag. Blev en skapligt lång förfest där innan vi gick till Terassen men väl där inne efter mycket om och men var det riktigt trevligt.
På söndagen var det stökit, det må jag säga. Lilla Sussie kollade vi på också, as rolig film.

                      
                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte Smala Sussie då? :)

2009-03-02 @ 22:42:10
Postat av: Anonym

Inte Smala Sussie då? :)

2009-03-02 @ 22:42:40
Postat av: Carro

Smala Sussie ska det ju självklart vara :)

2009-03-03 @ 14:06:11
Postat av: djea jockish

hoppas ni skoter er!! haha!! ni har det smatti!!

du ska veta att vi har en djungel pa rummet. tva grodor, en odla, en huge spindel och en RATTA!!! haha!! moden skulle ha varit har!!

ses snart!!

kram djea och jockish

2009-03-04 @ 04:07:00
Postat av: Carro

Haha en råtta, juuu. Ja vi sköter oss så bra men diskmaskinen är konstig.

Vi ses snart :)

2009-03-04 @ 13:59:56
URL: http://pallopin.....
Postat av: pauline

garttis i efterskott!!!!!!!!!!!!!! förlåt att jag inte sagt grattis.... pusss

2009-03-15 @ 01:23:00
URL: http://peline.devote.se

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0