Lördag natt .

Hej.
Nu har jag det ensamt, de må jag säga.
Har precis anlänt hem till lägenheten från Victorias 18 års middag som förövrigt var riktigt jävla trevlig.
As god mat och massa trevligt folk att lära känna, grattis min lilla vän :)
Facebook har jag nu skaffat mig också. Var helt tvär bestämd över att jag aldrig skulle skaffa mig den där skiten men nu sitter jag här ändå och försöker förstå mig på, vilket inte går så bra alls, verkar krångligt det här, verkar suga. Aja.

Tidigare idag slog jag mig ned i soffan & kollade på Butterfly Effect som jag fick utav min kära mod igår.
Jag tror jag tycker att den filmen är svin bra eller jag tycker den är bra. Men jag kan inte riktigt förstå varför jag tycker den är bra för egentligen fattar jag inte så mycket. Jävlit hoppig film det där, tror jag måste ta ett snack med Linn. Hon vet nog.

Jahapp, då var klockan mycket då, kanske ska sova lite. Kanske kan slå en pling till Kallen i England, usch, det blir dyrt.
Fy, nu börjar jag saknan mycket.

Kan väll sliska in några bilder från kvällen men förstår  inte hur man redigerar röda ögon på den här dumma datorn men det får helt enkelt gå endå.
Det verkar vara mycket som jag inte förstår. Mm, mcket dålit.





 




Grattis Viiican :D

Kommentarer
Postat av: Din

rättar till lite :) Mycket dåligt

2009-03-08 @ 21:06:22
Postat av: Amila

Mkt trevlig kväll :)

2009-03-09 @ 15:02:29
URL: http://amilaaa.blogg.se/
Postat av: viick

Det var verkligen superduper trevligt, taack för allt cjuting! <3<3

2009-03-14 @ 06:39:10

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0